marți, 31 mai 2011

Prima zi...cu roșu în calendar!

Și am făcut-o! Dupa câteva luni am reușit să mă motivez să-mi creez un blog. Motivul mai exact? Probabil lipsa mea de ocupație pe timpul verii și dragostea, aș putea spune prostească, pentru a scrie tot ce văd în fiecare zi a vieții. Doar gandește-te câte lucruri ai văzut pâna acum și câte au rămas doar niște amintiri care se vor șterge odată cu timpul și vărsta. Din același motiv notez și prima mea postare, pentru ca această zi să-mi rămână măcar mie o amintire de neuitat. O zi a ÎNCEPUTULUI (notată cu roșu in calendar)! Cât o să mai dureze fericirea...păi asta o să se observe odată cu încetarea postărilor! Însă acum, vă invit să va bucurați alături de mine!



Nu privi înapoi! Fă doar primul pas, căci acela a fost din totdeauna cel mai greu! Apoi totul vine de la sine!   Poate unora li se va părea o ideea plictisitoare sa citești despre viața unei persoana total necunoscute, dar nu aveți de unde știi dinainte viitorul. De acest lucru trebuie sa profiți mereu pentru a nu apărea niciodată monotonia!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu